M-am mutat!

In mod normal dupa cateva secunde o sa sariti automat la noua adresa. Daca nu se intampla click aici
http://sorin.greencore.ro
si eventual schimbati bookmark-urile.

miercuri, 5 august 2009

Daca nu pricep ce fac? Imi dau creierul in judecata!

In America, o absolventa a Universitatii New York's Monroe College a dat in judecata universitatea pentru ca in trei luni de la absolvire nu a reusit sa-si gaseasca un job. Se plange ca biroul care se ocupa de cariere de la universitatea respectiva nu a ajutat-o suficient si ca, tineti-va bine, biroul respectiv ii favorizeaza pe cei cu note mari.

Am ras o vreme. Dupa care m-au apucat nervii. Am imbatranit si nu ma mai pot bucura pe deplin de umorul involuntar al prostiei umane. Traind in Romania am devenit prea sensibil. Sa revenim. Trina (asa o cheama), care fusese o studenta mediocra in timpul facultatii, are pretentia ca acum, pe timp de criza, sa-si gaseasca job (nu orice job, unul exact in domeniu) la nici trei luni de la absolvire. Pe diploma ei scrie "business administration degree in information technology". Adica fata vrea sa administreze un business probabil. E profund ofticata ca patronii americani nu s-au repezit sa-i dea afacerile lor pe mana, odata cu un salariu de 500 de mii de dolari pe an plus participare la profit.

Si ce se gandeste ea sa faca? Sa dea in judecata universitatea. Prostia e totala pentru ca nu o va mai angaja nimeni. Nu de alta dar o sa dea firma in judecata dupa primele trei luni pentru ca nu a fost promovata. In ciuda faptului ca si-a facut treaba acceptabil ca si in facultate.

Dupa care mi-am adus aminte ca am mai intalnit atitudinea asta in formele ei benigne, la oameni (unii tineri) care au impresia ca li se cuvine un anumit job. Hai sa ne lamurim cu ocazia asta. Nimanui nu i se cuvine nimic. Totul se castiga cu munca (sau cu prieteni securisti) iar dupa ce se castiga trebuie munca (sau sa ramai prieten cu securistii) ca sa pastrezi ce ai castigat. Faptul ca faci o facultate la futu-i pomana ma-sii nu obliga pe nimeni sa te angajeze. Nici daca o faci perfect nu e nimeni obligat desi, nu stiu cum dracului se intampla, cei care termina intre primii 10 si nu sunt sociopati isi gasesc de munca fara probleme. Dar asta se intampla, nu-i asa, pentru ca sunt favorizati de toata lumea dupa cum se plange Trina. Favorizati adica pe nedrept. Notele alea nu au importanta, nu?

Iar procesomania asta americana... ma lasa fara cuvinte. Dupa ce o cucoana a castigat 640000 de dolari pentru ca si-a varsat cafeaua in poala si a fost surprinsa ca era fierbinte, acum ar fi culmea sa castige Trina procesul cu universitatea. Ar pune capac. Ma gandesc si la alte procese care vor veni:

  • Sa dai in judecata patronul unui bar daca n-ai putut sa agati o tipa in barul lui timp de 2 saptamani.
  • Sa dai in judecata comitetul olimpic pentru ca nu ai putut sa alergi 42 km la maraton.
  • Sa-ti dai parintii in judecata pentru ca ai putza prea mica.
  • Sa-mi dau eu parintii in judecata ca m-au nascut contemporan cu adunaturile astea de maimute decerebrate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu