M-am mutat!

In mod normal dupa cateva secunde o sa sariti automat la noua adresa. Daca nu se intampla click aici
http://sorin.greencore.ro
si eventual schimbati bookmark-urile.

vineri, 31 iulie 2009

Madonna si bulgarii

Am un amic care e din cale afara de fascinat de poporul bulgar. Crede ca in poporul bulgar se pot regasi toate calitatile pe care poporul roman nu le are. Eu am fost fascinat de fascinatia lui o vreme, ca de orice lucru pe care nu il pricep. Cum sa fii fascinat de poporul bulgar? Cum sa fii fascinat de poporul roman? Totusi, au fost si sunt pe lumea asta babilonbieni, egipteni, mayasi, incasi, greci, romani, francezi, englezi, americani....

E, uite ca poporul bulgar se razbuna pe mine si imi ofera o mostra de inteligenta fascinanta (citita aici) care m-a lasat cu gura cascata cam jumatate de ora. Sa va zic. Din ratiuni care imi scapa, Madonna (curvistina cantareata, nu statuile alea de prin muzee) s-a hotarat sa cante in Bulgaria (cum de altfel umbla vorba ca vine si in Romania). Tot ea, Madonna, s-a gandit sa zica si ea ceva dragut la radio cu gurita ei atat de mult utilizata. Si a zis Madonna in limba engleza ca se pare ca nerusinata nu stie limba bulgara. A zis asa:

Hello Bulgaria, this is Madonna and I expect to see you at the August 29 show in Sofia, in Vassil Levsli Stadium
Consiliul pentru Media Electronică din Bulgaria a stat un pic si s-a gandit (la un castravecior murat) si a tras concluzia ca ce facu femeia la radio e reclama in alta limba decat cea bulgara si ca e interzisa. Si au dat amenda radioului cu pricina.

Eu ma intreb asa. Cati or fi fost oamenii aia din consiliu? Macar 8 sau 10? Nu s-o fi prins nici unul ca e cumplit de ridicol? Ca or sa-i rada si curcile? Mai rau: ca or sa-i rada pana si romanii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu