M-am mutat!

In mod normal dupa cateva secunde o sa sariti automat la noua adresa. Daca nu se intampla click aici
http://sorin.greencore.ro
si eventual schimbati bookmark-urile.

sâmbătă, 27 iunie 2009

Odihniti-va in pace... odata!

A murit Michael Jackson. Nu despre asta vreau sa scriu. Dat fiind ca e complicat sa te plimbi pe Internet fara sa dai peste discutii despre Michael Jackson, plimbandu-ma pe Internet, am dat. Multe. Mi-a placut mai demult Michael Jackson asa ca am inceput sa citesc, sa vad si eu ce zice generatia Internetului despre el. Zice ce zice despre orice - unii de bine, altii de rau.

Dar, nici despre asta nu vreau sa scriu. E momentul sa se auda un tipat de undeva - Da despre ce dracu' vrei sa scrii omule? E, pregatiti-va ca vine. Citeam comentarii cum spuneam. Si vad ca peste tot aparea acronimul R.I.P. RIP pentru Michael zice unul. Michael a fost o mizerie umana, RIP pentru Gigel - zice altul. RIP in sus, RIP in jos. Si la romani, si la straini. Si stateam eu ca prostul si ma intrebam - ce dracu e RIP ala? Ca era o vreme cand mai stiam si eu acronime d-astea de internet (LOL, ROTFL, etc). P-asta insa nu. E, si cum stateam eu asa, m-a lovit revelatia. TREBUIE sa fie prescurtarea de la Rest in peace. Adica odihneasca-se in pace in limba engleza. Adica ce scriu unii pe morminte. Unde vine de fapt de la Requiescat in pace.

Si m-au apucat dracii. Futu-le muma in cur de neispraviti, omu moare si lor le e lene sa scrie dracului o fraza. Nici macar atat bruma de efort si respect nu merita amaratul ala. Ce sa mai zic de conationalii nostri? Nu zic OIP pe romaneste, zic RIP pe englezeste. Man, we're so fuckin' smart. WE'RE SO FUCKIN' GOOD.

Am momente in care asa mi se ia de lumea asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu