M-am mutat!

In mod normal dupa cateva secunde o sa sariti automat la noua adresa. Daca nu se intampla click aici
http://sorin.greencore.ro
si eventual schimbati bookmark-urile.

vineri, 19 iunie 2009

Distractia universala

Ce fac toate produsele la care se face publicitate? Ne distreaza. Noul model x de la mercedes e conceput pentru oamenii care stiu sa se distreze. Detergentul Y transforma spalatul rufelor in distractie. Bormasina cu rotopercutie te distreaza. Masina de tuns iarba te distreaza. Ce sa mai vorbim de Coca Cola, Pepsi si alte de-alea. Acolo distractia e doboratoare. La prima gura de de-aia si brusc se stinge lumina, esti inconjurat de oameni care danseaza si unul cu parkinson freaca niste butoane.

Ce e frate cu distractia asta? Chiar atat ii duce capul? Sau s-or fi facut studii te pomenesti. Or fi umblat pe strada si or fi intrebat: Buna ziua, sunt de la agentia Ionescu Popescu Mike Vasilescu si fratii si facem un studiu cu privire la ocupatiile preferate ale oamenilor: ce ati prefera sa faceti? Pai.... eu... asa... existential privind existenta... as vrea sa ma distrez. Auzi Ioane, bifeaza distractie si la domnul. Donsoara, aveti un moment? Ce faceti dvs. si va place? Hi, mie imi plaaace caaand ma distrez. Ioane, baga distractie la donsoara. Gata studiul. Ce vrea targhetul sa faca? sa se distreze. A, bun. La ce facem reclama? La macarale de mare tonaj? Ok, cu noua noastra macara de mare tonaj inlocuiti macaragia cu distractia.

Or avea dreptate? Nimic nu mai naste curiozitate? Nu mai exista alta ocupatie umana in afara distractiei? Care nici macar nu e o ocupatie, e lipsa unei ocupatii. Chiar nu mai accepta nimeni sa faca altceva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu