M-am mutat!

In mod normal dupa cateva secunde o sa sariti automat la noua adresa. Daca nu se intampla click aici
http://sorin.greencore.ro
si eventual schimbati bookmark-urile.

luni, 22 iunie 2009

Ilie de la Librarie

Astazi am intrat intr-o librarie, incercand sa caut o carte pe care sa o fac cadou. M-am ingrozit cand am vazut cantitatea de maculatura care se gasea acolo, de la "Arta razboiului PSI" pana la o gramada de carti care prezentau fel si fel de conspiratii, mari, medii si mici. O puzderie de carti care te invata sa devii mai bun la variate lucruri, alaturi de obligatoriile indreptare pentru intelegerea femeilor, barbatilor, cainilor, pisicilor, etc.

Mi-a atras atentia insa la un moment dat discutia dintre vanzator si un client destul de prezentabil, relativ in varsta (55 sau peste). Se discuta despre criza economica, evident. Timp de 10 minute discutia a fost destul de banala si la locul ei (cel putin franturile pe care le auzeam eu, concentrat sa gasesc o carte pe care sa o fi citit si sa merite facuta cadou). La un moment dat domnul prezentabil se indreapta spre iesire si, din usa, o tranteste direct si fara nici o atentionare: "Stati linistit, am vorbit personal cu Obama si m-a asigurat ca daca e nevoie o sa intervina". Dupa care a parcurs intr-o vesnicie metrul pe care il mai avea pana la usa, timp in care eu nu mai stiam unde sa ma ascund si cum sa ma abtin sa nu ma bufneasca rasul. Mai ales ca vanzatorul nu parea deloc afectat.

Dupa care am gasit cartea, am platit-o, am iesit repede pe strada si am ras ca prostul vreo 50 de metri. Presupun ca lumea se uita la mine cam cum m-am uitat eu la prietenul lui Obama.

Asa ca, nu va speriati de criza economica oameni buni. Suntem pe maini sigure. Obama stie. E cu mana pe buton si daca baietii astia fraieri din guvernarea Boc o sfeclesc va interveni decisiv. Arma secreta a Romaniei, Ilie de la Scularie (google it) a intervenit prompt intru salvarea Hiperboreei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu