M-am mutat!

In mod normal dupa cateva secunde o sa sariti automat la noua adresa. Daca nu se intampla click aici
http://sorin.greencore.ro
si eventual schimbati bookmark-urile.

duminică, 30 august 2009

Una dintr-o alta viata

Mai demult, ma aflam la Cambridge, cu oaeresce scopuri profesionale. Am locuit intr-o casa in care mai erau vreo trei francezi. Sa-i numim Bernard, Jerome si Jacques. Jerome gatea exceptional, avea oricand gata in 20 de minute cate un fel absurd de mancare care te facea sa mananci pana cadeai jos. Jacques, si el un tip interesant, fusese prin Camerun unde lucrase pe plantatie unde spunea ca au fost 3 atentate la viata lui. Bernard era cel mai normal, singura lui calitate era prietena englezoaica. Frumusica foc englezoaica, asa cum sunt englezoaicele in 5% din cazuri. Inalta, zvelta, blonda. Bernard o iubea foarte tare si ea il iubea la randul ei pe Bernard. Ea nu locuia cu noi dar venea in vizita cam de 2-3 ori pe saptamana pe la 8 seara.

In momentul in care intra blonda pe usa, Bernard sarea de pe scaun de parca avea arcuri in cur si fugea impreuna cu ea pe scari in camera. Dupa care cei doi se apucau de amor. Bernard era extrem de rezistent. Blondei ii placea tare mult ce i se intampla dupa cum se auzea foarte bine de unde stateam noi ceilalti. Dadeam muzica muuult mai tare si incercam sa ne continuam sporovaiala. In pauza dintre melodii ori era liniste dinspre cei doi, ori nu era. La propunerea mea, am inceput sa facem pariuri. Am pierdut de foarte multe ori pentru ca nu-l credeam pe Bernard in stare...

Nici englezoaica nici Bernard nu coborau din camera decat noaptea tarziu sa se duca la baie. Pe langa respectul enorm pe care il aveam cu totii pentru vezicile lor urinare, eu mi-am pus si alta problema pe care am impartasit-o cu comesenii mei francezi: Ba oamenii astia nu simt nevoia sa se spele? La cat de tare se dau unu la altu, nu i se umple fetei chestia aia?

"Ei, zice Jerome, nu stii nimic" (eu, roman, eram tratat cu blandete, mi se explica o data inainte sa se faca misto), "exista si alte cai". "Care cai?" intrebam eu. "Servetelele pentru bebelusi". "Alea de sters la cur?" intreb eu. "Vezi ca te-ai prins?" zice Jerome, "exact, de sters la cur". "Doar ca trebuie sa alegi bine marca" intervine Jacques. "Marca X sunt o mizerie, prea multa zeama in ele, faci mai multa mizerie decat cureti". "Marca Y au o substanta ciudata in ele care te irita rau daca faci sex dupa". Cele mai bune sunt ... nu mai stiu care dracului erau pentru ca oricum eram cu falca cazuta.

"Plus ca" intervine din nou Jerome "e foarte util exercitiul daca se face reciproc". "Adica dumneaei il sterge pe dumnealui iar dumnealui o sterge pe dumneaei?" intreb. "Nici nu iti imaginezi ce sexi e chestia asta, nici nu-ti mai trebuie preludiu" confirma Jerome.

Intr-o dimineata, englezoaica a fost draguta si ne-a pregatit tuturor sanwitchuri. Am inghitit cu noduri dupa ce i-am vazut manutele aranjand cu delicatete sunca, in acelasi mod probabil in care cu o seara inainte aranjasera cu delicatete servetelul parfumat pe cel mai important organ al lui Bernard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu